Kassesystem til cykelhandlere

Skift til fremtidens kassesystem til cykelhandlere. Det er nemt, billigt, og skræddersyet til dig.

Kassesystem cykelhandler bikedesk

Skift til Bikedesk og gør din butik fremtidsikker

Bikedesk er fremtidens kassesystem til cykelhandlere, og det er udviklet i tæt samarbejde med flere cykelbutikker med det formål at gøre hverdagen så let som mulig. Bikedesk er et opgør med ustabile, dyre og besværlige løsninger, som plager din hverdag. Med Bikedesk kan du logge ind overalt og administrere dit lager, kundehistorik og automatisk få bogført salg direkte til dit økonomisystem.

Spar penge med automatisk bogføring

Vi ved hvordan en cykelforretning fungerer og de færreste gider bruger tid på papirarbejde. Vores system kan integreres med både Dinero og E-conomic, og automatisk sende den daglige bogføring og kreditsalg over i dit økonomisystem.

 

Ingen begrænsning på samtidige brugere og platform

Bikedesk er kodet med de nyeste teknologier fra Google og kører 100 procent i skyen på Microsofts Azure server platform. Dvs. du kan logge ind hvor som helst, når som helst og lave cykelsalg, oprette varer eller lave arbejdskort på både Mac, PC, tablet og sågar din telefon.

Kassesystem til cykelhandler

Spar tid og penge med fremtidens kassesystem til din cykelbutik

Med Bikedesk kasseløsning kan du tage imod betalinger, holde styr på dit lager og meget mere. Her er blot nogle af fordelene.

Mindre tastearbejde

Få stamdata lagt ind i dit kasseapparat og slip for at oprette varer.

Nemt at bruge

Systemet er utroligt brugervenligt og kan betjenes af alle, uanset IT-erfaring.

Fri support

Du kan gratis få hjælp og support til dit kasseapparat, så meget som du behøver.

Automatisk bogføring

Vi integrerer med E-conomic, Dinero m.fl., så du slipper for at bogføre salg manuelt.

Lagerstyring & status

Lagerstyringen holder styr på dit varelager og du kan nemt og enkelt føre status.

Online backend

Login online og administrer lager, se statistik og opret kampagner.

Backup i skyen

Der bliver lavet backup på Microsoft Azure servere flere gange om dagen.

Genbrug dit hardware

Vores system kan ofte køre på dit nuværende hardware, så du slipper for at købe nyt!

Kæde eller flere butikker?

Se lagerstatus på tværs af flere butikker og send varer til hinandens lager.

Udvalgte samarbejdspartnere og integrationer

Vil du vide mere?

Ring 93 85 70 20 og lad os tage en snak